dorpsvereniging SINT LAURENS

In het kort:

Met behulp van foto’s en 3d plaatjes heb ik geprobeerd e.e.a. te verduidelijken.

De eerste vluchtheuvel wordt laag uitgevoerd en is overrijdbaar. Anders is de inrit niet meer bruikbaar. De tweede vluchtheuvel wordt hoog uitgevoerd en is niet overrijdbaar.

Dit is ook al zo in de huidige situatie.

Bij de uitbuiging aan de oostzijde wordt de berm tussen het fietspad en de rijbaan op het smalste deel ca. 1,00m breed.

Om de fietsers te beschermen willen we op dit deel een houten geleiderail aanbrengen. Hiervoor heb ik nog een aantal varianten getekend.

 

P. (Pascal) Geldof BSc.

Vakspecialist Civiele Techniek

Gemeente Middelburg

Ingenieursbureau

Postbus 6000

4330 LA Middelburg

Tel. (0118) 67 56 81

Fax (0118) 62 37 17

www.middelburg.nl

 

voorbeeld lage overrijdbare vluchtheuvel

voorbeeld hoge vluchtheuvel

 

 

 

Aanpassing middengeleider Wilgenhoekweg

huisnr 46

huisnr 44

Wilgenhoekweg

 

ga naar het definitieve ontwerp